[O1] [O1FL ALH] linka ręcznego a wyjące łożysko prawy tył

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • LichyTDI
    Classic
    • 2016
    • 15
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    [O1] [O1FL ALH] linka ręcznego a wyjące łożysko prawy tył

    zibi21 mam ten sam silnik.
    Ktoś kiedyś wcześniej wymienił w moim aucie przepustnicę na nieoryginalną. Zmieniłem na oryginalną regenerowaną i problemów z obrotami, falowaniem czy uruchamianiem nie nam żadnych.

    Niech w miarę dobry mechanik sprawdzi Ci przepustnicę.
    Gdzieś wyczytałem, że nawet oryginalne kończą swój żywot po 150-180 tys przebiegu, gdyż szczotki w prowadnicy (potencjometrze) się wycierają.

    Na początek walki z obrotami niech ktoś zrobi Ci adaptację przepustnicy. Zobaczysz, czy jest różnica.
  • jarezz
    Ambiente
    • 2013
    • 202

    #2
    [O1] [O1FL ALH] linka ręcznego a wyjące łożysko prawy tył

    cześć...



    czy złamana miseczka jednej z tych oznaczonych na czerwono sprężyn (konkretnie ta z lewej i sprężyna po skosie sklinowana) w PTi linka ręcznego wymieniona tylko z PT w mojej O1 i ustawiona nierówno do LT mogły doprowadzić do wyhuśtania się łożyska/piasty z tyłu, z prawej?

    Reasumując:
    - szczęki poruszaały się wewnątrz bębna po skosie...
    - wyżłobiły w nim od wewnątrz rant
    - linka ręcznego została wymieniona w polowie i rozkradziona
    - linka z PT w miejscu regulacji rękawa kilka centów mocniej o kilka centymetrów w tyl ciagnęła motylek natomiast ta z lewej, stara wypadała na niezaciągniętym ręcznym
    - nie da się ich wyrównać ani na luxnym, ani na zaciągniętym ręcznym....

    Czy w związku z ww. mogę użyć przemocy wobec magika coi to wyczarował w zemście za łożysko/piastę PT i wszyscy uznają to za działanie w afekcie czy może jest on niewinny ?
    Moja ex - Łasica
    BHP... budowlanka... - Nasz FanPage

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Linka nie jest przyczyną zuzycia piasty.
      Linki wymienia się w komplacie. Lewą masz wyciągniętą ( dłuższą) , stąd też problem z regulacją.
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • jarezz
        Ambiente
        • 2013
        • 202

        #4
        To, że linki wymienia się parami, było i jest mi wiadome od dość dawna....

        powiem Ci, w tajemnicy, że nawet zapłaciłem za wymianę obu linek, a na FV widnieje pozycja która potwierdza i zapłatę za części i za usługę wymiany....
        Moja ex - Łasica
        BHP... budowlanka... - Nasz FanPage

        Komentarz

        Pracuję...